CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, January 2, 2011

无言。。。。

最近的我。。。
对很多事情无言。。。
真的无言。。。
看着错误发生。。。
看着人的个性。。。
看着人的态度。。。
看着事情的发生。。。
看着人们的无奈。。。
有时候。。。
真的很伤感。。。
却无言。。。

我是谁??
有这个资格说吗??
即使说了, 他们会听吗??
haiz....
无言。。。

有时候,
我可不可以不要听?
我可不可以不要懂?
我可不可以不要知道?
我听了又如何?
我知道了又如何?
我有办法又如何?
真得好累。。。
真得无言。。。。

最近,我的口都禅变成了无言。。。
对于很多事。。。
不想理又放心不下。。。
理了又不知道该怎么做。。。
知道了又不一定可以行。。。
所以选者了安静。。。
静静的。。。
什么也不想管。。。
或许会更好。。。。

Patiently waiting for things to happen...
Patiently waiting for things to over...
Patiently waiting for those who are involved in it to find a way to solve it....
Patiently waiting....
Since i don know wat to do....
Is better to really don care....
Haha...

I really need a time to really stay away from all this....
Kampate...
I can do it...
Don want to get involved in it...
Just be happy....
Smile, Starry.......

0 comments: