CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, November 16, 2010

我。。。

今天的我。。。
不像我。。。
只觉得很悲伤。。。
心情超级的差。。。
手上的伤在告诉我。。。
不要再继续悲伤下去。。。
可是,
我做不到。。。

突然好想念Form 6 的日子。。。。
那一段时间,
是我活到现在。。。
最快乐的日子。。。
真的。。。。
好想家。。。
好想回去。。。
真的。。。

心中一直有个盒子。。。
一个潘多拉的盒子。。。
一个注定不能打开的盒子。。。
一个装满悲伤和伤痛的盒子。。。
一直埋在心底。。。
今天的伤痛,
我把它全部收进去。。。
一点也不想打开。。。
可是,
总是有事情发生。。。
而把它打开。。。

我的心啊。。。。
你要被伤到什么程度。。。
才能不再痛。。。
才能不再流血。。。

阿。。。。
我真的很想做一个雪人。。。
一个不再为任何时而哭的人。。。
一个不会因为事情而受伤的人。。。
一个没有感情的人。。。

情。。。
好伤人啊。。。。。
无论是爱情,友情还是亲情。。。
都一样。。。。

我或许太过于敏感。。。。
才会觉得这样。。。。

朋友,
放心吧。。。
这只是一个过渡期。。。
我需要时间和空间来疗伤。。。
伤好了,我就会恢复以前的我。。。。
可是那真的是我吗?

Which is the real me???
Where have my real me go???
What is my purpose living here???
When will i get the answer???
How am i going to continue???

Numerous question,
No where to find the answer........
Maybe time will give me the answer.......
When the time is right,
When i am more mature....
When i am more like a grow up...........

Smile starry,
Although it is hard............
There are always someone there for u......
Kampate.............

Many people will walk in and  out of ur life,
but only true friends will leave footprints on your heart.............

0 comments: